четверг, 20 июля 2017 г.

Maslák ozdobil druhý deň českého majstrovstvá rýchlu dvojstovku

Halový majster sveta a Európy na Štyristovke Maslák po nevýraznom začiatku sezóny predviedol jeden z lepších výkonov. "Konečne. Trochu som sa bál po tom včerajšku, ako tu fúkal vietor, ale nakoniec dobré. Som spokojný, "vyhlásil Maslák. "Verím, že by sa to mohlo prejaviť na Štyristovke," uviedol šprintér pražskej Dukly.

Za svojím českým rekordom zaostal len o deväť stotín. "Nedúfal som, že pobežím takhle rýchlo. Boli super podmienky, podarilo sa. Určite ma to vráti späť do sedla.Síce ešte štvrtku nemám nejako extra rýchlo bazén, ale rýchlostne som na tom zjavne dobre a toto ma nakopne, "verí Maslák po treťom najlepšom čase kariéry.

Tiež prekážkarka Zuzana Hejnová si chcela otestovať rýchlosť na dvojstovke, ale jej štartovej reakci e 0,092 sekundy bola o osem tisícin rýchlejší, než povoľujú pravidlá. A rozhodca bol neúprosný, majsterku sveta na 400 metrov prekážok z finále vylúčil. To sa jej stalo prvýkrát v kariére. "Mrzí ma to, pretože si nie som vedomá toho, že by som ulial, že by som to skúšala trafiť," čudovala sa Hejnová.

Bola presvedčená, že by súperkám "zatopila" a bojovala o víťazstvo, zvlášť keď sa v rozbehu cítila dobre a bežala čas 23,73 sekundy.Rýchlejšie ako víťazka finále, pätnásťročná Nikola Bendová. "Chcela som to ešte stiahnuť. Ale nič sa nedeje. Stále verím tomu, že časy na prekážkach sa zlepší, rýchlostne na tom nie som zle. Dnes som si to overila, už len sa porovnať s prekážkami, bude to len v hlave, "uviedla Hejnová.

Svoju trať bežala Denisa rôsolová, ale výkon 55,26 na 400 metrov prekážok ju neuspokojil. Tento rok už bežala o 11 stotín rýchlejšie. "Chcela som pod 55 sekúnd. Neviem , kde sa stala chyba. Ale sezóna je ešte dlhá, "povedala.Potešila ju snáď len skutočnosť, že prvé tri medzery zvládla na 14 krokov. "Len ten čas," zopakovala.

rôsolová verí, že do augustového majstrovstiev sveta v Pekingu by mohla stiahnuť až sekundu. "Stačí chytiť závod, súperky a pobeží sa ináč. Strácam na začiatku cieľovej rovinky. Dnes celkom fúkalo, to mi tiež moc nepomohlo. Verím, že dotrénujeme, čo nám chýba, a že to ešte stiahneme, "vyhlásila.

Dvojnásobnú majsterkou republiky je Kristiina Mäki, ktorá za slnečného počasia jasne vyhrala beh na 1500 metrov. "Dneska bolo moc teplo, mne vyhovuje väčšia zima," pousmiala sa rodáčka z Fínska. Pre sobotňajšej víťazstvo na päťkilometrovej trati si dobehla v daždi.Na domácej šampionát do Plzne priletela v piatok z Turku, kde vo štvrtok skončila druhá na tisícpäťstovke. Double na rovnakých tratiach v Plzni vybojoval Petr Vitner.


Комментариев нет:

Отправить комментарий